• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Akut hjälp - Behöver låna 1-2000 kr

S

Skuldsaldo

Gäst
Poäng: 0
Tack alla för svar :) brixo menade att jag skulle återkomma när min scooring blivit bättre. Har 28.4 på uc. Bisnode ingen aning, men är rätt säker på att den är usel.. creditsafe har jag 31. Men då min gamla jävla utmätningsanmärkning är i vägen så stoppar de chanser på fairlo tex.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
S

Skuldsaldo

Gäst
Poäng: 0
Ett alternativ kanske är att ansöka om kredit av glaze och handla all mat på willys resten av månaden mot faktura? Då bör du iaf få 1000:- över att betala räkningar för istället. Glaze/Seqr tar den minsta ucn som finns, stod bara vad jag hade för inkomst 2017, varken antal ff eller anmärkningar och krediten är 5000:-

Glaze tillåter inga anmärkning.. har googlat sönder hela världen på alla sådana alternativ. Tack ändå :)
 

klh

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Glaze tillåter inga anmärkning.. har googlat sönder hela världen på alla sådana alternativ. Tack ändå :)

Har du testat att ansöka? De kollade inte anmärkningar på mig... och det är en minimini uc, så den syns inte för andra ändå
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 873
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Glaze tillåter inga anmärkning.. har googlat sönder hela världen på alla sådana alternativ. Tack ändå :)
Brixo tillåter ju runt 50 här de ju svarat då de blivit så mycket mer humana haha
Så konstigt att de inte beviljade med 28
 

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Men de här med glase verkar lustig , hade 5000 igår på mitt bank kontot , förde över de till glase kontot och sen tillbaks till bank konto igen, nu står det 0 på bägge ? Nån som har koll ?
 
S

Skuldsaldo

Gäst
Poäng: 0
Eller om nån vet om nå "låna pengar forum" jag vet att man inte få be om lån av andra här. Men är desperat nu..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp